قسم به خون یاران، ایستاده ایم تا پایان

۱۱ بهمن ۱۴۰۱

قسم به خون یاران، ایستاده ایم تا پایان

جوانان تاریخ ساز و مردم شریف ایران!
خیزش انقلابی ما اینک وارد مرحله تازه ای شده است. مرحله ای که مهمترین ویژگی های آن تعیین انگیزه مبارزه و یافتن شیوه های تازه ی اعتراض است، به گونه ای که در عین اثربخشی، از هزینه کمتری نیز برای معترضان برخوردار باشد. بدون شک، حضور اعتراضی در خیابان همچنان مهمترین و اصلی‌ترین روشی است که در نهایت خدایگان ستم و قتل و تجاوز و نابودی را از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید، اما این بدان معنی نیست که تا بازگشت دوباره و تسخیر میلیونی خیابان ها میبایست دست روی دست بگذاریم.

در این چند ماه پر حادثه، شب ها در بسیاری از محلات تهران و سایر شهرهای ایران، بصورت مداوم اما پراکنده، فریاد مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای از بام و پنجره خانه ها در سیاهی شب طنین انداز بوده است.

اگر بتوانیم به صورت همبسته و فراگیر این شعرهای شبانه را فزونی بخشیم، بدون شک، خواب راحت را در چشمان صحاک و نیروهای سرکوب گرش آشفته کرده‌ایم.

جبهه هفت آبان در این روزهای به اصطلاح دهه فجر، که یادآور آغاز زجر و سیه روزی ایرانیان است، از جوانان و اهالی محلات تهران و عموم هموطنان در سراسر ایران درخواست می نماید که هر شب از ساعت 21، هر کجا که هستیم در خیابان یا پشت‌بام و یا کنار پنجره، با صدای بلند فریاد آزادی و انقلاب سر دهیم.

اگر در کنار شعارهای معمول این روزها و شب‌ها، شعار مهم قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان نیز در آسمان شهرهای به صدا در آید لرزه بر اندام ستمگران خواهد انداخت و هزاران یار اسیر در زندان های ضحاک را به صبح آزادی دلگرم نگه خواهد داشت.
زنده باد آزادی، زنده باد انقلاب نوین ملت ایران، پاینده باد ایران
همبستگی برای آزادی ایران – جبهه هفت آبان

11بهمن1401

فهرست مطالب

نامه مشترک سه تشکل سکولار دموکرات به جبهه هفت آبان در حمایت از «همبستگی در روز ملی شیروخورشید...
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
همبستگی در روز ملی شیروخورشید...
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
گامی به پیش در تحریم سپاه...
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
بیانیه جبهه ھفت آبان در ارتباط با حمله موشکی-پهپادی جمهوری اسلامی به اسرائیل...
۲۷ فروردین ۱۴۰۳
تحریم فراگیر سیرک انتخابات...
۱۱ اسفند ۱۴۰۲