کلینیک انقلاب ایران

۱ خرداد ۱۴۰۲

هم‌میهنان دلیر، ایرانیان آزاده!
موج توفنده‌ای که در پی قتل حکومتی سیاوشان ایران‌زمین خیابانهای ایرانی را درنورید، نویدبخش بهاری داغ و تابستانی داغ‌تر در رستاخیز ملی ایرانیان است. تجربه درگیری‌های خیابانی چهار ماه نخست انقلاب به ما نشان داد که باید همه توان خود را برای یاری رساندن به آسیب‌دیدگان به کار بگیریم.
جبهه ۷ آبان از همان آغاز بنیانگذاری‌اش پشتیبانی همه‌سویه از انقلاب ملی ایران و کنشگران آن را یکی از برترین آماج‌های خود دانسته است. از این رو و همانگونه که در کنفرانس رسانه‌ای ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲, برابر با ۲ دی ۲۵۸۲ (۱۴۰۲) به آگاهی شما رسانده بودیم، پروژه “کلینیک انقلاب ایران” برای یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان این انقلاب در دستور کار قرار گرفت و امروز شادمان و سرافرازیم که می‌توانیم آغازبه‌کار این پروژه را اعلام کنیم.
برای تیم کارشناسان اینترنتی و برنامه‌ریزان کامپیوتری جبهه ۷ آبان، امنیت دوجانبه درمانجو و درمانگر مهم‌ترین ویژگی این سامانه اینترنتی بود. آنان توانستند با تلاشی چندماهه و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های امنیت سایبری این کلینیک مجازی را در دامنه تلگرام راه‎اندازی کنند، به‌گونه‎‌ای که بخش بزرگی از برقراری تماس به‌طور خودکار و کاملا ناشناس انجام می‌پذیرد و نه درمانجو و نه درمانگر هیچ ردپایی از خود در اینترنت بر جای نمی‌گذارند. “بات” تلگرامی از این رو برگزیده شد، که بیشترین تماس رزمندگان راه آزادی در ایران و فرستادن فیلمها و عکس‌های انقلاب تاکنون از همین راه انجام پذیرفته است و بخش بسیار بزرگی از هم‌میهنان درون کشور، از این سامانه برای تماس با بیرون استفاده می‌کنند.

“کلینیک انقلاب ایران” دارای یک وب‌سایت با سه ورودی است. پزشکان ایرانی بیرون از کشور که خواهان همکاری هستند، پزشکان درون کشور که خواهان مشورت با همکاران متخصص در رشته‌های دیگر هستند و سرانجام درمانجویان و آسیب‌دیدگان انقلاب می‌توانند از سه ورودی گوناگون با تیم ما تماس بگیرند. درخواست‌هایی که از درون ایران به‌دست ما می‌رسند کاملا ناشناس می‌مانند و هویت همکاران پزشک بیرون از ایران نیز تنها برای ادمین کلینیک آشکار خواهد شد، تا ما بتوانیم کیفیت مشاوره پزشکی را نیز کنترل کنیم.
هم‌میهنان می‌توانند از هم‌اکنون با سایت کلینیک انقلاب sos-iran.net تماس بگیرند و یا مستقیما به بات تلگرامی کلینیک t.me/cliniciranbot وصل بشوند. همچنین برای آسانی برقراری تماس یک کیو-آر-کُد نیز تهیه شده است.
جبهه ۷ آبان همه توان انسانی و مادی خود را به‌کار گرفته تا بتواند شبکه‌ای از کادر درمان ایراندوست در گرداگرد جهان پدید آورد و در آینده دامنه خدمات خود به هم‌میهنان انقلابی را هر روز گسترده‌تر می‌کند.
در روزهای آینده جزییات بیشتری در باره این پروژه، روش تماس با کلینیک و نحوه همکاری کادر درمان با این سامانه به آگاهی هم‌میهنان رسانده خواهد شد.
با کُرنش در برابر ملت آزادیخواه ایران و با درود به روان پاک جانباختگان رستاخیز ملی ایرانیان

جبهه ۷ آبان،
۱ خرداد ۲۵۸۲ ایرانی (۱۴۰۲ هجری)

 

ایجاد کلینیک انقلاب ایران توسط جبهه ۷ آبان اعلام ایجاد کلینیک انقلاب در نشست مطبوعاتی همبستگی برای ایران

فهرست مطالب

نامه مشترک سه تشکل سکولار دموکرات به جبهه هفت آبان در حمایت از «همبستگی در روز ملی شیروخورشید...
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
همبستگی در روز ملی شیروخورشید...
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
گامی به پیش در تحریم سپاه...
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
بیانیه جبهه ھفت آبان در ارتباط با حمله موشکی-پهپادی جمهوری اسلامی به اسرائیل...
۲۷ فروردین ۱۴۰۳
تحریم فراگیر سیرک انتخابات...
۱۱ اسفند ۱۴۰۲