شادباش نوروزی جبهه هفت آبان، ۲۵۸۲ ایرانی (۱۴۰۲ هجری)

۱ فروردین ۱۴۰۲

تو از باستان یادگار منی . . .

هم‌میهنان،
در سالی که گذشت میهن‌مان ایران دستخوش رویدادی سرنوشت‌ساز بود که از سویی همپا با رنج و آه و درد هم‌میهنان اشک بر چشمان ما نشاند و از دیگر سو با نگاه به دلاوری‌ها و خردپیشگی‌های جوانان قهرمان این آب و خاک، مایه سربلندی ایرانیان در سرتاسر گیتی شد. سال گذشته، ملت بزرگ ایران، یکپارچه و همبسته، فریاد دادخواهی خود را همچون پتک کاوه آهنگر بر سر ضحاک فرو کوفت.
اکنون و در آستانه نوروز جاودان، هیچ‌گاه پیروزی اینچنین نزدیک و در دسترس ملت ایران نبوده است. ما با آغوش باز به‌سوی سالی می‌رویم که آغازش نه تنها نویدبخش نوزایی زیست‌بوم جهان، که مژده‌آور آزادی آزادگان از چنگال اهریمن است. آتشی که از دی ۹۶ در نهان می‌سوزد و هر از گاه زبانه می‌کشد، در این سال نو و در دل این بهار دلنشین شرار در شراره درخواهد افکند و با گرمای جان‌بخش خود جهان را در چشم حکومت ایران‌ستیز و مردم‌خوار تیره و تار خواهد کرد.
جبهه ۷ آبان فرارسیدن نوروز کهن، این سرچشمه جوشان امید و آرزوی ایرانیان را به همه هم‌میهنان، در هرجای این جهان پهناور که هستند، شادباش می‌گوید و برای‌شان سالی سرشار از شادی و شادکامی و کامروایی آرزو می‌کند.
باشد که سال نو، واپسین سال چیرگی اهریمن بر سرزمین آزادگان باشد و ایران، این زیباترین زن جهان، آزادی و سرافرازی فرزندان‌اش را به جشن بنشیند.

همبستگی برای آزادی ایران – جبهه ۷ آبان
نوروز ۲۵۸۲ (۱۴۰۲)

فهرست مطالب

نامه مشترک سه تشکل سکولار دموکرات به جبهه هفت آبان در حمایت از «همبستگی در روز ملی شیروخورشید...
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
همبستگی در روز ملی شیروخورشید...
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
گامی به پیش در تحریم سپاه...
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
بیانیه جبهه ھفت آبان در ارتباط با حمله موشکی-پهپادی جمهوری اسلامی به اسرائیل...
۲۷ فروردین ۱۴۰۳
تحریم فراگیر سیرک انتخابات...
۱۱ اسفند ۱۴۰۲